Februarutfordringen

fredag 9. februar 2018

Morsdag

Hei alle sammen

I dag skal jeg vise dere årets morsdagsgavekort til min mamma...  Først viser jeg dere den lille tagen jeg har laget med vimpeldiesen.. Den er laget med små restebiter av papiret som er limt på et annet ark for så å bli stanset ut...


Jeg syntes teksten "takk" passer bra på et morsdagskors, for jeg vil jo så meget gjerne si takk for alt min herlige mamma gjør for meg..


Selve kurvet har jeg laget med å flette arkene, dette var egentlig veldig gøy... restene som jeg klippet av ble brukt til å lage hanken...


Funnet frem noen splittbinderes med tall på for å feste hanken (slik at den kan flyttes litt på).. tallene er bursdagene til barna mine..



Denne variasjonen av et morsdagskort syntes jeg passet min mamma, da hun er veldig glad i (og ikke minst flink til) å strikke...



På baksiden av tagsen har jeg stemplet litt enkel tekst...


Jeg har brukt
Ark:
Dies:
Stempel:
Blomster:
Annet:

Håper du fant litt inspirasjon..
Klem fra


1 kommentar: